9. 3. 2016

Březnové tvoření

Mám ohromnou radost, když vás kytice a výrobky od nás těší nebo pokud vás inspirují k vlastní tvorbě.  I já se ráda nechávám inspirovat a po dlouhé době jsem si vytvořila několik věcí, na které jsem našla návody různě po internetu. Vesměs se jedná o jarní a velikonoční tématiku, takže pokud Vás něco zaujme, vzhůru do toho, do Velikonoc ještě pár týdnů zbývá (Velikonoční pondělí letos připadá na 28. března).



Zaječí trofeje
Znáte časopis Kreativ? Na jeho internetových stránkách naleznete šablonu na tyto krásné zaječí trofeje.
Po vystřižení, zohýbání a slepení jsem zajíce podlepila kartonem a dozdobila umělými květy.
PS: to doporučení ohledně pevnějšího papíru se vážně nevyplácí podcenit :-D




Kočičí květináčky z PET lahví.
Tohle je spíš celoroční záležitost a mohlo by to bavit zejména děti,  protože květináčky jsou velmi snadné na výrobu.  Vyřezaný základ je nastříkaný akrylovým sprejem a po zaschnutí domalovaný akrylovými barvami.




Origami košíčky
Tyto košíčky už se mi nějakou dobu válely doma, protože jsem nevěděla, co s nimi.
Proč je teď před Velikonocemi nevyužít k nasetí řeřichy? Stačí vlepit skořápku, omotat trochou sisalu,  přidat namočenou vatu, semínka a pár dní počkat: 

A pokud by se Vám košíček nechtěl skládat, použijte nabarvenou plechovku.
No a pokud by se Vám nechtěla barvit ani ta plechovka, tak přijďte k nám, pár jich tu máme 
(a když budete mít štěstí, možná i s řeřichou:-) ).



Žádné komentáře:

Okomentovat